Сьогодні я проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнівю. Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні, інструменти для підсумкового оцінювання, навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів. Внесла зміни в План вивчення теми. Почала планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Також вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості. Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
- зміст;
- процес ;
- результати;
- навчальне середовище.
Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий